Τοποθεσία

Το Αχαϊκό Χωριό είναι κτισμένο στα ριζιμιά της κορυφής του Κλοκού, σε ένα μπαλκόνι του βουνού με απεριόριστη θέα και σε υψόμετρο 1350 m. Βρίσκεται στα όρια της δασικής με την αλπική ζώνη, σε χορτολιβαδική έκταση, με διάσπαρτα άγρια δέντρα-κορομηλιές, αχλαδιές, καρυδιές, κέδρα καθώς και αιωνόβιες άγριες κερασιές. Η ευρύτερη περιοχή έχει ενταχθεί στο δίκτυο NATURA 2000, ως περιοχή με ιδιαίτερη βιοποικιλιότητα.

Διεύθυνση

Άγιος Παντελεήμονας, Αίγιο, 25100

Τηλέφωνο

+30 26910 98140
+30 697 201 3270

info@achaikochorio.gr

ΠΡΟΣΒΑΣΗ

–          ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ: Παίρνετε την εθνική οδό Αθηνών – Κορίνθου – Πατρών και μπαίνετε  στην είσοδο για Αίγιο Ανατολικά. Στα πρώτα φανάρια που θα συναντήσετε, στρίβετε αριστερά (στη γωνία υπάρχει αντιπροσωπεία OPEL). Ο δρόμος αυτός είναι η παλαιά εθνική οδός Αιγίου – Καλαβρύτων. Συνεχίζετε ευθεία προς το βουνό για 22 χιλιόμετρα.Ακολουθείστε αυτό τον δρόμο και αφού περάσετε από τα χωριά Σελινούντας, Πυργάκι, Φτέρη, φτάνετε στον Αγιο Παντελεήμονα. Mετά από δύο στροφές, βρίσκετε δεξιά την διασταύρωση για ΑΧΑΪΚΟ ΧΩΡΙΟ. Ακολουθείτε τις ταμπέλες και μετά από 900 μέτρα χωματόδρομου, βρίσκεστε στο ΑΧΑΪΚΟ ΧΩΡΙΟ.

Ειδικά για τους χειμερινούς μήνες
 και εάν οι καιρικές συνθήκες είναι ιδιαίτερα δύσκολες (πχ. έντονη χιονόπτωση) τα ειδικά τζιπ μας είναι πάντα έτοιμα να σας εξυπηρετήσουν.

–          ΑΠΟ ΠΑΤΡΑ: Προτείνουμε να μπείτε στην είσοδο για Αίγιο Ανατολικά και να ακολουθήσετε την παραπάνω διαδρομή.

–        ΠΡΟΣΟΧΗ! Φροντίστε τις ατομικές προμήθειές σας (τσιγάρα, περιοδικά κλπ) πριν ανηφορήσετε! Σε όλη τη διαδρομή από το Αίγιο έως τα Καλάβρυτα δεν υπάρχουν καταστήματα και βενζινάδικα!

Για όσους δεν έχουν εμπειρία οδήγησης σε ανηφορικούς χωματόδρομους

Στον ανηφορικό χωματόδρομο (900 μέτρα πριν τους ξενώνες) συνιστάται ο παρακάτω τρόπος οδήγησης :

Έχοντας την πρώτη ταχύτητα μόνο στο σασμάν, οδηγούμε με σταθερό γκάζι, υπομονή και λίγο φορτωμένες τις στροφές του κινητήρα, καθ όλη τη διάρκεια της ανάβασης (5-6 λεπτά). Οποιαδήποτε εναλλαγή ταχύτητας αλλά και απότομη πίεση του γκαζιού κατά την ανάβαση σε χωματόδρομο, θα προκαλέσει αναπόφευκτα σπινάρισμα των τροχών και σκάψιμο.

Αν από κακό υπολογισμό ή προσπάθεια εναλλαγής ταχύτητας στη μέση της ανηφόρας, ακινητοποιηθεί το όχημα, μην προσπαθήσετε να ξεκινήσετε επιτόπου αλλά αφήστε το όχημα να οπισθοχωρήσει μέχρι το πρώτο ίσιωμα του δρόμου και ξεκινήστε ομαλά και πάλι την ανάβαση.

Το σπινάρισμα των τροχών λόγω υπερβολικού γκαζιού, δεν ωφελεί επ’ ουδενί και πρέπει να το αποφεύγετε.

Δεύτερη ταχύτητα μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο από όχημα μεγάλου κυβισμού και χωρίς πολύ φορτίο.